3 Mei 2009

PROKEPT 2009

Alhamdulillah,syukur pada Ilahi akhirnya program Kerohanian Pelajar Terbilang(Prokept) tahun ini dapat dilaksanakan dengan jayanya.Sekalung ucapan terima kasih pada guru-guru yang telah bertungkus lumus untuk memastikan program ini berjaya.

Buat Cikgu Shidie,ustaz Zamani,cikgu Bukharie,cikgu mahathir,Hirin,kak tie,Yanie dan guru-guru lain yang telah memberi sumbangan,jutaan terima kasih diucapkan dan hanya Allah yang mampu membalas jasa kalian.Untuk guru-guru yang bertugas di Pusat Kecemerlangan Murid,Rembau...terima kasih kerana sanggup bertugas pada hari cuti umum1 Mei..lain kali boleh le minta tolong lagi...he..he..

Paling banyak memberi sumbangan dalam program ini tentu sahaja para fasilitator dari ITQAN,Gemencheh dan Maahad Ahmadi,Gemencheh..Terima kasih adik-adik fasilitator semua. Buat ustaz Amiza Khusyri dari ITQAN..terima kasih atas sumbangan anda dan semoga kerjasama pihak sekolah dengan ITQAN dapat diteruskan pada masa-masa akan datang. Rupanya anda seorang yang sangat hebat....


Tiada ulasan: