20 Jul 2009

"Tepati Masa"

Hari ni cuti umum untuk N9 sempena Isra'Mikraj....pukul 3pm tadi melangsaikan hutang dengan pelajar tingkatan 4A untuk mengqada'kan kelas mereka yang aku terpaksa tinggalkan semasa kursus dll.
Aku janji dengan diorang jam 3 tapi apabila aku sampai kat kelas tu,tak ada sorang pun...kul 3.05 minit baru le diorang sampai....kul 3.15 baru penuh kelas tu!

Memang pantang tok nenek aku kalau orang yang tak tepati masa ni,apalagi aku bagi le tazkirah pendek tentang tepati masa!!!Aku cukup tak suka dengan orang yang selalu datang lewat.Tahun lepas,aku hampir tinggalkan pelajar yang hendak berlepas ke sabah gara-gara beliau datang lewat dari waktu yang dijanjikan.Malah kakakku sendiri pernah aku tinggalkan semasa nak poie kenduri perkahwinan saudaraku kerana dia lewat tiba..he..he..zalim ke aku ni?????

Apapun..selesai jugak kelasku tadi hampir 2 jam lebih...walaupun kena leter mereka tetap bersemangat belajar..he..he..ni gambar diorang lepas kena leter!





6 ulasan:

syak n kinah berkata...

salam ustazah..hehe jika buat kelas untuk students 4a gambar tue focus kt syakir ckit ustazah saya nak tengok sebagai bukti die poie kelas ustaah if not i will belasah-ing beliau hehe
n i knoe how punctual u r cos dulu ustazah sentiase masok awal ke kelas..hehe respect sgt pada ustazah..hehe

imannuha berkata...

Waalaikumussalam!wei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Si Syakir tu tak datang le kelas ustazah,dia kata poie KL!

syak n kinah berkata...

die kate die datang tapi lambat ustazah...hurm..ustazah basuh die ustazah saya bagi dengan rela hati nye..

imannuha berkata...

Beres!!!!!!!!!!!!!!!nanti ustazah basuh dia ngan cloroc ye?he..he...

syak n kinah berkata...

boleh ustazah x cukup tue basoh dengan vanish pon molek hehe saye amanahkan syakir kat ustazah cos die tue takot dengan ustazah ckit..ade apae2 hal nanti saye contact ngan ustazah n kalo die terok sangat ustazah contact saye ye..ini no saye 0132033044..again tq ustazah..

imannuha berkata...

dia tu okey je..cuma malas nak menghafaz je!