3 Dis 2009

Meredah banjir......

Ahhhhhh......hujan masih lagi tak berhenti,dah empat hari berturut-turut.Semalam walaupun hujan tapi tetap jua poie shopping kat KB Mall,Kota Bharu .Apalagi,akhirnya terperangkap dalam banjir di tengah-tengah bandar kota Bharu!!!!
Ni adalah antara gambar yang sempat diambil..


Seronoknya bebudak ni main air banjir...

Apa pun terima kasih kepada abang polis yang sanggup berhujan demi memastikan kelancaran lalulintas...kalau tak ada diorang,ntah le apa akan jadi....

2 ulasan:

muzdalifah berkata...

ASSALAMUALAIKUM, SEDAP GOK LAGU LATAR TAPI LEBIH MENARIK JIKA BANYAK LAGU. BOARING LAGU TULE JE. CANGGIH BLOGSPOT MU. AJORLA AKU. SEBENARNYA AKU NOK CARI SOALAN NOK CIPLAK TAPI DOK PANDAI. APA KHABAR LAMA DOK JUMPA. MUNG TAHU DOK AGI KAK JI PINDAH SEREMBAN. BAGUS KE BUKU CITE POLIGAMI, TAKUT NOK BACA. SERONOKNYA MAIN AIR BANJIR, MASIH ADA KG KE, MEETING GURU BILA? EMAIL AKU IFAH55@YAHOO.COM. CUBALAH. AKU TAKDOK BLOGSPOT

imannuha berkata...

waalaikumussalam!hai muzd!Banyaknyo pertanyaan!!!heeeee,nanti le aku masukkan banyak lagu...kan banyak soalan ada kat koleksisoalan tu,copy je le..tapi kena download dulu!
dah tahu kak g dpt pindah,dia dah bagitahu!baca le buku tu,best!!!!dah ada kat nogori9 ni sejak 17/12 lagi.17/12/09-meeting pengurusan1,28/12/09 meeting pengurusan2 dan 29/12/09 baru meeting semua guru.