19 Apr 2009

Book Fair 09.....

Semalam pergi PWTC untuk BF. Parking keretaku kat Hentian Putra.
Ramainya orang,bersesak-sesak!sungguh tak selesa...

Aku borong sakan buku cerita,rupa-rupanya aku beli 21 buah buku cerita!patut pun beg duitku rasa ringan semacam je..he..he...

Ini le buku cerita yang kubeli....


Buku untuk jiwa pun ada jugak!


Tak lupa gak beli buku resipi...bila nak masak ni???


Perkara wajib yang mesti buat kalau poie BF tentulah dapatkan signature dan bergambar dengan penulis novel...Ini antara gambar yang sempat dirakam!

Ini gambar dengan penulis Anis Ayuni..



Ni pulak dengan penulis nazurah...


Sempat jugak bergambar ngan aina Emir...


Ini dengan penulis mimie afinie


Akhirnya jumpa gak ngan Lily Haslina......


Jam 3 lebih bertolak pulang...Lenguh segala sendi...Selamat tinggal PWTC,jumpa lagi BF 2010!

2 ulasan:

NUR AIN HANIS berkata...

Salam ukhuwah adik Imannuha..mmmm..banyaknya buku..kalaulah saya dapat ke sana..tentu saya borong macam tu juga...:)Tahun depan kot..itupun kalau adik Imannuha jemput..kita pi saing ye.....salam kenal..sudi2 lah jenguk blog saya...

imannuha berkata...

Salam buat nur hanis!Saya memang gila beli novel,apalagi kalau kat Book Fair!memang rambang mata.Setiap tahun saya memang pi BF.Tahun lepas naik komuter,tahun ni bawak kete sendiri,tu yang borong sakan!Jom ikut saya tahun depan..he..he...