24 Dis 2008

Kebun Mimpi..

Akhirnya dapat juga aku khatam Kebun mimpi ni.Sebenarnya, kiriman buku ni dah sampai hampir sebulan tapi oleh kerana aku balik bercuti di kampung,maka aku amanahkan kepada kak mimi menyimpannya untukku.Malam semalam hanya sempat habiskan cerita kakSu dan Syud...itupun berjaga sampai pukul 2 lebih.Balik kursus tadi sambung pulak cerita rnysa.
Kebun Mimpiku..

Terima kasih untuk ketiga-tiga penulisnya yang sudi mencoretkan sesuatu di bukuku itu!Thanks Kak Su kerana dah tunaikan permintaan saya tu....
Bolehleh le berlagak ngan si Ayu ni....jangan jealous!


Cerita kaksu,Kebun Mimpi walaupun dah baca kat dalam blog kakSu tapi masih tak jemu jua dibaca.
Cerita Syud pulak buat aku tersengih-sengih malam-malam buta...Mujur tak ada orang lain nampak,kalau tak dah pasti aku kena hantar kat Hospital Bahagia..he..he...
Cerita rnysa pulak penuh dengan pengajaran,aku suka dia selitkan maksud ayat-ayat al-Quran di dalam ceritanya!Inilah yang dikatakan "cerita yang berilmu"
Nampaknya bertambah lagi le koleksi novelku..


Ini antara yang ada dalam simpananku,banyak lagi yang tak ada..dipinjam oleh teman-teman.Ada bukuku yang hampir setahun belum dipulangkan.waaaaaaa!!!

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

wow...kak iman...bnyaknya novel...nak pinjam bleh..hehehe

imannuha berkata...

Hai Kina!datang le sini...he..he...Semua novel ada!!!